Пошуковий запит: (<.>A=Лесик Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Лесик Г. В. Тенденції соціально-гуманітарної підготовки в університетській освіті України кінця ХХ— початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / Г. В. Лесик // Біоресурси і природокористування. - 2014. - Т. 6, № 1-2. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bpc_2014_6_1-2_31
|
2. |
Мушак С. О. Досвід застосування прудотерапії в лікуванні деяких гострих та хронічних стадій загострення стоматологічних захворювань у хірургічному кабінеті стоматологічної поліклініки інституту стоматології НМАПО імені П. Л. Шупика [Електронний ресурс] / С. О. Мушак, Г. I. Лесик, Л. I. Лук'янчук, П. О. Антоненко // Український стоматологічний альманах. - 2010. - № 1. - С. 39-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usa_2010_1_10
|
3. |
Лесик Г. Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Г. Лесик // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_1_12 Наведено ряд суперечностей в організації навчального процесу соціально-гуманітарної підготовки майбутніх фахівців; виділено види ключових компетенцій згідно зі стандартами Ради Європи. Обгрунтовано доцільність здійснення конструктивно-планувальної функції методичної компетенції для проектування занять з гуманітарних дисциплін у ВНЗ. Сформульовано вимоги до викладання гуманітарних дисциплін. Констатовано необхідність дотримання наступних параметрів теоретико-методологічних основ соціально-гуманітарної підготовки: уникнення дублювання шкільних курсів у вузівській підготовці; дотримання принципів системності, комплексності, термінологічної єдності; використання історико-культурного матеріалу під час проектування циклу соціально-гуманітарних дисциплін; координація навчального матеріалу соціально-гуманітарних дисциплін синхронного направлення.Приведен ряд противоречий в организации учебного процесса социально-гуманитарной подготовки будущих специалистов, выделено виды ключевых компетенций согласно стандартам Совета Европы. Обоснована целесообразность осуществления конструктивно-планировочной функции методической компетенции для проектирования занятий по гуманитарным дисциплинам в ВУЗ. Сформулированы требования к преподаванию гуманитарных дисциплин. Констатирована необходимость соблюдения следующих параметров теоретико-методологических основ социально-гуманитарной подготовки: избежание дублирования школьных курсов в вузовской подготовке; соблюдение принципов системности, комплексности, терминологического единства; использование историко-культурного материала при проектировании цикла социально-гуманитарных дисциплин; координация учебного материала социально-гуманитарных дисциплин синхронного направления.There are a number of contradictions in the educational process of social and humanitarian training future professionals; selected types of core competencies according to the standards of the Council of Europe. It makes sense, in my opinion, is the implementation of structural and methodological competence planning tool for designing classes in humanities at universities. The requirements for teaching humanities. Integration process, the cycle of social and human sciences.
|
4. |
Лесик Г. В. Інтернаціоналізація соціально-гуманітарної підготовки в класичних університетах України: початок ХХІ сторіччя [Електронний ресурс] / Г. В. Лесик // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 44. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_44_5
|
5. |
Лесик Г. В. Соціально-гуманітарна підготовка у вищій школі України як основа міжкультурної комунікації: початок ХХІ століття [Електронний ресурс] / Г. В. Лесик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 162-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_29
|
6. |
Лесик Г. В. Історико-педагогічні дослідження для освітньої сучасності України [Електронний ресурс] / Г. В. Лесик // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 144. - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_144_19
|
7. |
Лесик Г. В. Методологічні особливості соціально-гуманітарної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / Г. В. Лесик // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 453-458. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12
|
8. |
Духаніна Н. М. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій молоді та соціально-гуманітарних дисциплін вузівського циклу [Електронний ресурс] / Н. М. Духаніна, Г. В. Лесик // Молодий вчений. - 2018. - № 5(2). - С. 507-510. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_5(2)__36
|